
+60% stijging in conversieratio & toename conversiewaarde door grootschalige big data analyse
Nieuwe klanten in je webshop, meer omzet en een professionele website. Deze drie wensen zijn meer met elkaar verbonden dan je misschien vermoedt. Wij zijn expert in het verbeteren van B2B e-commerce webshops.
Binnen de B2B branche is er veel concurrentie. Zeker wanneer je een webshop hebt, wordt het vaak een strijd om de laagste prijs. Zorg ervoor dat je forse sprongen voor blijft op je concurrent. Dit kan door SEO en SEA uit te besteden bij een e-commerce bureau voor b2b.
Bespaar tijd en energie. Hoe? Door SEO en SEA uit te besteden bij een ervaren e-commerce bureau b2b. Dit zijn onze voordelen:
Een portefeuille vol positieve resultaten maakt ons tot een ervaren b2b e-commerce bureau.
Meer omzet, meer naamsbekendheid én besparing van tijd en budget.
Juist door de lijntjes kort te houden en flexibel te zijn, hebben wij al jaren vaste klanten. Heldere communicatie werkt voor iedereen het beste.
Met een team van contentspecialisten, online marketeers, SEO-specialisten én SEA-specialisten zorgen wij voor een Google-vriendelijke website.
Bij ons ontvang je advies vanuit SEO-perspectief en vanuit ondernemersbloed. Wij nemen kansen waar, geven marketingadviezen en implementeren deze in overleg.
Google-updates, veranderende SEO en SEA technieken. Wij volgen elke update op de voet. Door jaarlijks meerdere (inter)nationale congressen te volgen. Deze nieuwe kennis kunnen wij vervolgens snel en effectief toepassen op jouw website.
SEO en SEA uitbesteden bij een ervaren B2B e-commerce bureau? Profiteer van 7+ jaar bewezen resultaat in e-commerce, B2B & B2C.
In de b2b e-commerce wereld zijn er veel kansen. Juist ook voor jouw webshop. Zorg ervoor dat je voor blijft op je concurrenten. Wij realiseren een effectieve SEO en/of SEA strategie, zodat andere klanten en bedrijven je kunnen vinden op de eerste pagina van Google.
Als specialist in de b2b e-commerce branche weten wij waar op gelet moet worden. Met de juiste ervaring en kennis kunnen wij je website boosten.
Dit zijn de voordelen van ons b2b e-commerce bureau:
SEO-vriendelijke content en tactisch ingerichte Google Ads zorgen ervoor dat je beter bereikbaar bent. Wij zorgen met 7+ jaar ervaring ervoor dat de juiste mensen je weten te bereiken.
Zelf uren naar je scherm staren heeft natuurlijk geen zin. Zonde van je tijd. Schakel onze b2b specialisten in en steek zo je kostbare tijd in je eigen expertise.
Betalen voor kliks op niet-relevante zoekwoorden, zonde van je budget. Wij weten als Google Ads specialisten precies hoe we de Google Ads optimaal kunnen inrichten. Geen geldverspilling, alleen maar kansen voor je b2b webshop.
Met de juiste strategie voor SEO techniek, content en autoriteit (linkbuilding) kun je steeds hoger gaan ranken. Hoe hoger je rankt in Google – het liefst in de top 3 – hoe meer bezoekers op je b2b e-commerce website terecht komen.
Wat levert de SEO en SEA strategie nu eigenlijk op? Met de juiste tools maken wij de resultaten inzichtelijk. De resultaten worden maandelijks opgestuurd.
Door de resultaten te analyseren ontdekken wij elke keer weer nieuwe kansen. Je b2b e-commerce website blijft hierdoor groeien.
Zit je in de b2b e-commerce branche, dan heb je ontzettend veel kansen. Welke precies, dat vertellen we je graag:
Hoe kun je goed inspelen op deze kansen? Door safe te spelen en te kiezen voor online marketing uitbesteden.
SEO en SEA uitbesteden bij een ervaren B2B e-commerce bureau? Profiteer van 7+ jaar bewezen resultaat in e-commerce, B2B & B2C.
Meer omzet creëren en je kostbare tijd efficiënt benutten, dat kan door een e-commerce bureau b2b in te schakelen. Dat is een investering, maar het levert je veel meer omzet op.
Wil je ons inzetten voor online adverteren, dan kun je eenvoudig het Return On Investment (ROI) berekenen. Het mogelijke rendement wordt zo eenvoudig inzichtelijk gemaakt. Hoe dit werkt:
Dit hebben we nodig:
Tip: Als B2B e-commerce bedrijf kun je deze factoren ook berekenen:
In de afbeelding hieronder kun je zien dat gemiddelde kosten per klik: ca €1,28
Bij Google Ads ligt het conversieratio altijd hoger dan bij SEO. Dit komt omdat je bij SEA gericht kunt adverteren. Zorg ervoor dat je de tracking hebt ingesteld, zodat je de huidige conversieratio kunt nemen.
Heb je dit niet gedaan, dan kun je een inschatting maken van het conversieratio:
Dit kun je meten in Google Analytics of in het CMS. Indien dit niet het geval is, kunnen we een inschatting maken. Stel, de gemiddelde opbrengst per bestelling is €200,-
Berekening:
Voor SEO kan je deze berekening ook maken. Budget en kosten per klik haal je weg. Vervolgens bepaal je wat X extra bezoekers (X = bijvoorbeeld 1.000) kan opleveren. Benieuwd naar wat een Google Ads campagne bij een e-commerce bureau b2b kan opleveren? Vraag een gratis consult aan.
Lees ondertussen meer over de voordelen van online marketing uitbesteden en SEO teksten laten schrijven.
SEO en SEA uitbesteden bij een ervaren B2B e-commerce bureau? Profiteer van 7+ jaar bewezen resultaat in e-commerce, B2B & B2C.
Dat blijft altijd een interessante vraag voor veel bedrijven. Het antwoord is minder ingewikkeld: beide zijn effectief. Alleen heeft elk zijn eigen voordeel. Maar wat is nu precies het verschil?
SEO & B2B webshop
Wat zijn de voordelen van SEO? Om deze vraag te beantwoorden, zoomen we eerst in op wat er bij SEO komt kijken. SEO heeft namelijk 3 pijlers: content, techniek en autoriteit (linkbuilding).
Het handige aan SEO content is dat het je website meer ‘body’ geeft. Bezoekers kunnen je expertise waarnemen en zullen je als betrouwbaar bestempelen wanneer je in hun informatiebehoefte voorziet.
SEO techniek zorgt er juist voor dat de pagina gebruiksvriendelijker wordt. Denk dan aan de snelheid van de website en handige CTA knoppen. SEO autoriteit (linkbuilding) houdt in dat je je website steeds sterker probeert te maken. Dit kan door linkjes van andere sterke websites te vergaren, onder andere door externe artikelen te plaatsen. Hoe meer betrouwbare linkjes je website ontvangt, hoe meer Google jouw website als sterk aanziet.
Een ander voordeel is dat je met SEO niet aan Google zelf betaalt. Wel moet je de content regelmatig blijven updaten. Toch is het grootste voordeel van SEO dat het zichtbaar blijft en body aan je website geeft.
Meten is weten. Dat maakt SEO tot een fijne contentstrategie. De resultaten zijn namelijk meetbaar. Zo weet je dankzij de analyse van ons e-commerce bureau b2b precies waar je in moet investeren en wat geen zode aan de dijk heeft gezet.
SEA & B2B webshop
Wat levert SEA jou op als b2c e-commerce bedrijf? Het grootste voordeel is dat je met de Google Advertenties direct zichtbaar bent in Google. En wel bóven de SEO resultaten. Ook de SEA resultaten zijn meetbaar. Wel moet je voor SEA betalen. Je betaalt namelijk per klik aan Google.
Per branche en zoekwoord kunnen de kosten per klik verschillen. Heb je een te laag budget? Dan vermindert de zichtbaarheid.
Stop je met adverteren? Dan verdwijnt je advertentie direct en ben je niet meer zichtbaar. Dat is weer een nadeel ten opzichte van de SEO strategie. SEA verdwijnt wanneer je er geen budget meer aan uitbesteedt, maar boekt wel sneller resultaat dan SEO.
SEO en SEA uitbesteden bij een ervaren B2B e-commerce bureau? Profiteer van 7+ jaar bewezen resultaat in e-commerce, B2B & B2C.
SEO en SEA is een vak apart. Bespaar tijd, energie en geld door ons e-commerce bureau b2b in te schakelen. Lees de redenen waarom en vraag een gratis consult aan.
Een samenwerking met online marketing bureau Search Signals levert het volgende op: