
Relevante propositie, verdieping doelgroep & big data analyse zorgt voor stijging in conversies.
Direct zichtbaar, meer nieuwe klanten, meer omzet op korte termijn. Daar zorgen onze Google Ads specialisten voor. Ontdek hoe wij je bedrijf kunnen laten groeien. Vraag een gratis consult aan.
Altijd als één van de eerste advertenties in Google. Met een paar klikken de juiste bezoekers op je website krijgen. Een ervaren Google Ads specialist weet met een paar klikken meer omzet uit de campagnes te halen.
Wat zijn de voordelen van een Google Ads specialist inhuren?
Misschien wel het belangrijkste kenmerk van Google Ads: meer omzet op korte termijn. Het grote voordeel van onze Google Ads specialisten is dat wij precies weten hoe de juiste doelgroep bereikt wordt.
De juiste boodschap targeten aan relevante bezoekers? Laat dat maar aan onze Google Ads specialist over.
Naast de tekstadvertenties zijn er nog tal van advertentiemogelijkheden om de doelgroep te bereiken. Denk aan: Google Shopping ads, remarketing banners, banner advertising (display) of adverteren binnen YouTube of Gmail.
Onze Google Ads experts weten haarfijn welke zoekwoorden zij moeten targeten en hoe alleen de juiste bezoekers op je website terecht komen. Met een rugzak vol ervaring zorgen onze Google Ads specialisten voor het optimale resultaat van je campagne.
Door middel van onze expertise en big data analyse is het mogelijk om geld te besparen op je huidige budget. In de praktijk betekent dit: hetzelfde aantal of (vaak) meer conversies voor een lager budget.
Heb je al een Google Ads campagne lopen? Doe hier de gratis big data analyse check & ontvang 25x uitsluitingszoekwoorden.
Fijn, als een campagne als een trein loopt. Maar nog veel beter wanneer deze resultaten inzichtelijk en helder worden uitgelegd. Onze SEA specialisten pakken dit voor je op. Zo weet je wat wij met je budget hebben gedaan en waar kansen liggen om nog verder te groeien.
Profiteer van onze Google Ads specialisten: sinds 2013 bewezen resultaat in e-commerce, B2B & B2C
Op de juiste zoekwoorden adverteren blijkt vaak een grote uitdaging te zijn. Zonder dat je het door hebt, betaal je te vaak voor niet-nuttige zoekwoorden. Zonde van het budget. Maar er zijn nog meer uitdagingen…
Herken je één of meerdere punten van onderstaande uitdagingen?
Zo helpen wij met het oplossen van deze uitdagingen
Uitdagingen? Onze Google Ads specialisten roepen: kansen. Onze Ads experts zien door de bomen het bos en geen enkel vuiltje aan de lucht. Voor hen is het opzetten van effectieve campagnes een feestje.
Zo helpen onze Ads specialisten je verder met een effectieve Ads campagne:
#1: Uitgebreid zoekwoordonderzoek:
Wij weten precies welke zoekwoorden wel of niet nuttig zijn voor jouw branche.
#2: Rendabele campagnes:
Een optimale campagne zorgt voor een relevante bezoeker. Wij zorgen voor de juiste zoekwoorden, instellingen, biedstrategie en targeting.
#3: Te presteren in zeer concurrerende branches
We zorgen dat we betere presteren dan je concurrenten. Wij gaan de strijd graag aan.
#4: Begrijpelijke rapportages:
Iedere maand ontvang je van onze Google Ads specialist een rapportage. Hier zie je in één oogopslag waar wij ons mee bezig hebben gehouden en wat de geboekte resultaten zijn.
#5: Analyseren en evalueren:
We analyseren en evalueren de resultaten en zoeken naar kansen om het rendement te vergroten.
Adverteren in de B2B branche kan een flinke uitdaging zijn. Gezien het hoge omzetpotentieel van een nieuwe klant liggen de kosten voor een klik veelal hoger in vergelijking met B2C. Onze ervaren SEA specialisten weten hier wel raad mee.
Wij hebben ervaring. En dat betekent dat we veel ervaring en kennis hebben. Onze Ads specialisten weten de genoemde uitdagingen om te buigen in kansen. De sleutel voor adverteren in de B2B branche is een gedegen voorbereiding (doelgroep/zoekwoorden onderzoek) en propositie. Voor we als Ads expert beginnen met het optimaliseren van je advertenties, zorgen we dat we je doelgroep begrijpen.
Elke ervaren SEA expert weet dat niet alleen de juiste zoekwoorden belangrijk zijn, maar ook dat het essentieel is om niet-relevante zoekwoorden uit te sluiten. Wij doen hier uitvoerig onderzoek door o.a. big data analyses uit te voeren. Zo verhoog je het rendement van de campagne.
Tot slot is het optimaliseren van de landingspagina een pré om minder per klik te betalen. Onze Google Ads specialisten optimaliseren de landingspagina’s en zorgen dat er ook een stukje SEO bij komt kijken. Lees hier 2x B2B cases: Certification Experts en een advocatenkantoor in de Randstad.
In de B2C branche is er meer zoekvolume dan in de B2B branche, maar dat betekent niet dat er geen werk aan de winkel is. Onze specialisten starten allereerst met het uitvoeren van een uitgebreid zoekwoordonderzoek. Wat zijn relevante zoekwoorden waar op geadverteerd moet worden en welke moeten we juist vermijden?
De kwaliteitsscore van een landingspagina draagt bij aan de kosten van één klik. Hoe hoger de kwaliteitsscore, hoe lager de kosten per klik en hoe hoger de advertentie in de lijst komt te staan. Onze SEA experts zorgen er daarom voor dat de landingspagina hoog scoort voor de kwaliteit.
Onze Google Ads specialisten weten hoe zij met de hoge concurrentie om moeten gaan. Door data te analyseren en advertenties te optimaliseren, ontdekken wij kansen die anderen niet zien. Lees hier 2x B2C cases: Fietsenopfietsen.nl en Deurengigant.nl.
Profiteer van onze Google Ads specialisten: sinds 2013 bewezen resultaat in e-commerce, B2B & B2C
In tegenstelling tot SEO is het bij Google Ads eenvoudiger om het mogelijke rendement inzichtelijk te maken. Om je een beeld te geven van wat voor resultaten je van de campagnes kunt verwachten, laten we verschillende voorbeelden zien.
Wat hebben we nodig:
Voor B2B zijn de volgende factoren interessant:
Voorbeeld: e-commerce
We beginnen met het berekenen van de gemiddelde kosten voor een klik. Als voorbeeld gebruik we de zoekwoorden ‘muurverf’:
De gemiddelde cost per click = ~ € 0,20
Conversieratio
Als de e-commerce tracking is ingesteld, kunnen we je huidige conversieratio nemen. Let op: bij Google Ads ligt het conversieratio altijd hoger aangezien je gericht adverteert. Bij bijvoorbeeld SEO heb je minder invloed op het verkeer. Hierdoor is het conversieratio bij SEO vaak lager.
Indien je op dit moment e-commerce tracking niet hebt ingesteld, kunnen we een schatting maken van het conversieratio:
Gemiddelde opbrengst per bestelling
Dit is meetbaar in Google Analytics of in je CMS. Indien dit niet meetbaar is, kan je een schatting maken. Laten we in dit voorbeeld € 150,- aanhouden.
Met behulp van een mogelijke kosten voor één klik (€ 0,20), conversieratio van 4% en een gemiddelde opbrengst per order van € 150 kunnen we berekenen wat het mogelijke resultaat is.
SCENARIO #1: MAANDELIJKS RESULTAAT BIJ BUDGET > € 750
Berekening
SCENARIO #2: MAANDELIJKS RESULTAAT BIJ BUDGET > € 1.500
Berekening
SCENARIO #3: MOGELIJK RESULTAAT BIJ BUDGET > € 5.000
Berekening
Is dit voorbeeld ook toepasbaar op B2B?
Het voordeel van e-commerce is dat je bestellingen en de hoogte van een bestelling direct kan meten. Bij B2B is bovenstaand voorbeeld zeker toepasbaar alleen kan je de volgende factoren ook meewegen:
Vervolgens kan je bovenstaand rekenvoorbeeld gebruiken. Ben je benieuwd naar wat een Google Ads campagne in B2B voor je kan opleveren? Vraag dan geheel vrijblijvend een gratis consult aan. Wij maken de kansen voor je inzichtelijk.
Kun je wel wat hulp bij Google Ads gebruiken? Onze Ads specialisten verzorgen geoptimaliseerde campagnes en blijven steeds op zoek naar nieuwe kansen.
Google Ads uitbesteden levert de volgende voordelen op:
1. Directe groei
2. Zichtbaarheid onder de doelgroep
3. Jarenlange expertise (sinds 2013)
4. Besparen op je huidige budget (gratis big data analyse)
Lees hier meer over de voordelen van Google Ads uitbesteden.
Profiteer van onze Google Ads specialisten: sinds 2013 bewezen resultaat in e-commerce, B2B & B2C