
Relevante propositie, verdieping doelgroep & big data analyse zorgt voor stijging in conversies.
Hogere conversies, lagere kosten & relevante targeting. Dit zijn de key factoren bij een geoptimaliseerde Google Ads campagne. Google Ads uitbesteden? Ontdek hier waarom en vraag een gratis consult aan!
Het belangrijkste doel is Google Ads campagne presteert en rendabel is. Maar in de praktijk kan het toch was lastiger zijn dan je in eerste instantie dacht. Een Google Ads bureau inhuren is dan een goede stap.
Als je Google Ads wilt uitbesteden dan zijn er een aantal belangrijke factoren waarmee we rekening houden. Denk hierbij een meer conversies, lagere kosten, efficiëntere resultaten. Wij helpen je graag om het meeste uit je Google Ads campagnes te halen.
Wij werken het beste samen met bedrijven die…
Kan je je vinden in één of meerdere punten? Dan ben je met ons een goede match. Als wij gaan samenwerken dan zien wij onszelf als onderdeel van je bedrijf. Een partner om je online doelen te realiseren. Want tenslotte is jouw succes ook ons succes.
Neem al je twijfels weg over het uitbesteden van je Google Ads campagnes. Bekijk hieronder 10x redenen + de voordelen van Google Ads uitbesteden.
Google Ads uitbesteden bij een ervaren SEA bureau? Profiteer van 7+ jaar bewezen SEA resultaat in e-commerce, B2B & B2C.
Je Google Ads campagnes uit besteden heeft vele voordelen. 10x redenen om nu je Google Ads uit te besteden zijn:
Het grote voordeel van je Google Ads campagnes uitbesteden aan een bureau is de expertise waar je direct over beschikt. Wij zijn dagelijks bezig met het optimaliseren van Google Ads campagnes. Hierdoor weten we wat wel en niet goed werkt. Je hoeft zelf niet meer in de kennis te investeren, want die is direct voorhanden. De leercurve wordt hierdoor overgeslagen.
Het belangrijkste doel van een Google Ads campagne is het genereren van conversies op de website. Als je niet volledig de focus kan richten op je Google Ads campagnes, dan wordt het lastig om meer conversies te genereren. Door onze expertise kunnen we op korte termijn meer conversies realiseren.
Innoveren binnen je huidige strategieën is moeilijk als je niet beschikt over tijd of expertise. Dit vertraagt de weg naar het benutten van nieuwe kansen. Door de Google Ads uit te besteden voorkom je dat nieuwe kansen onbenut blijven. Dit resulteert in directe groei.
Een Google Ads campagne onderhouden kost veel tijd. Kostbare tijd die je liever in andere zaken steekt. Groeien via Google Ads is een online marketing activiteit waar je liever geen vertraging mee oploopt. Blijf daarom doorgroeien en kies voor het uitbesteden van je Google Ads campagnes.
Er gaat doorgaans veel budget richting de Google Ads campagnes. Dit budget moet goed en effectief worden ingezet. Vaak wordt er budget weggegooid aan niet relevante advertenties. Zelf mis je vaak de expertise en de tools om dit te identificeren. Vraag een gratis big data analyse aan en start met geld besparen.
Huidige campagnes lopen nu al of je wilt een campagne starten. Vanwege de expertise die wordt ingevlogen ga je direct voor een relevante en resultaatgerichte campagne. Om de volgende stap met je campagnes te zetten is het continue optimaliseren zeer belangrijk. Wij hebben ervaring met het optimaliseren van (inter)nationale Google Ads campagnes.
Een bureau dat gespecialiseerd is in Google Ads heeft toegang tot de beste tools. Met behulp van deze tools krijg je veel belangrijke en waardevolle inzichten die gebruikt worden om de campagnes te optimaliseren.
Een bureau inhuren om de Google Ads bij uit te besteden, zorgt er ook voor dat je toegang krijgt tot hun best practices. Best practices die direct worden toegepast op je Google Ads campagnes.
Om te bepalen wat wel en wat niet werkt is het belangrijk dat je alles goed meet. Als je een Google Ads campagne uitbesteedt weet je zeker dat alles goed wordt gemeten. De resultaten zijn hierdoor transparant en inzichtelijk.
Wij volgen diverse blogs en bezoeken jaarlijks (inter)nationale congressen. Daarnaast hebben we directe lijnen met een accountmanager van Google. Bij het uitbesteden van Google Ads profiteer je dus ook van ons kennisniveau.
Google Ads uitbesteden bij een ervaren SEA bureau? Profiteer van 7+ jaar bewezen SEA resultaat in e-commerce, B2B & B2C.
Je doelgroep bereiken via Google Ads is een effectieve en snelle manier om op korte termijn resultaat te behalen. Maar dat is niet het enige voordeel van een Google Ads campagne. Andere voordelen van een Google Ads campagne zijn:
1. Je kunt zeer specifiek je doelgroep benaderen met relevante advertenties
2. Je kunt hele specifieke KPI’s bepalen en je strategie hierop aanpassen
3. Je hebt direct inzicht in de behaalde resultaten
4. Je verzamelt interessante data voor toekomstige analyses en zet deze data in voor bijvoorbeeld een SEO strategie
Google Ads uitbesteden heeft dus vele voordelen. Binnen een kort tijdsbestek behalen we resultaat.
Search Signals in het kort: een sparringpartner, betrokken service, bewezen resultaat, korte lijnen met Google én 7+ jaar ervaring met Google Ads. Wij werken samen met B2B & B2C/e-commerce bedrijven met ambitieuze online doelstellingen. Als sparringpartner helpen wij je ook graag met het bepalen van deze doelen.
Wij werken niet met een one size fits all methodiek, wij gaan voor service op maat. Wil je meer weten over onze resultaten? Bekijk dan eens onze cases.
Wij hebben 7+ jaar ervaring in online marketing, ervaring met internationale & nationale Google Ads campagnes, bewezen resultaten voor zowel e-commerce/B2C en B2B, schaalbare data analyses om preventief kosten te besparen en een bureau dat daadwerkelijk betrokken is. Kortom: alle ingrediënten voor een succesvolle Google Ads campagne.
Bij ons krijg je: converterende Google Ads campagnes, kostenbesparende analyses, betrokken advies & begrijpelijke rapportages.
Wij hebben ervaring met zowel B2B als B2C/e-commerce websites. Het resultaat van een aantal samenwerkingen kan je vinden op onze case pagina.
De kosten voor Google Ads zijn op te delen in de kosten aan Google zelf (advertentiebudget) en de investering voor een online marketing bureau (beheer / optimalisatie campagnes).
Het advertentiebudget is afhankelijk van de kosten voor één klik (cost per click = cpc). Dit verschilt per branche. Denk aan € 0,50 per klik en uitschieters tot € 10+, over het algemeen geldt: hoe hoger de marges / winst per verkoop of lead, hoe hoger de kosten voor een klik. Je doelstellingen spelen hier logischerwijs ook een grote rol in.
Let op: het doel van online marketing is om meer bestelling / leads te realiseren. Bij het berekenen van het advertentiebudget maken we daarom altijd een return on investment (ROI) berekening op basis van je huidige conversiestatistieken. Hierdoor kunnen we een inzicht geven in wat een specifiek advertentiebudget oplevert.
De investering voor het beheer / optimaliseren is afhankelijk van de omvang van de campagnes. Wij geloven in een opstartfase met relatief veel uren. Dit houdt in dat we in de 1e maand alles goed inrichten. In de volgende maanden spenderen we tijd in de maandelijkse optimalisatie. Hiervoor hanteren we relatief weinig uren.
We snappen dat bovenstaand niet 100% een inzicht geeft. Als we een prijsindicatie geven zonder dat we beschikken over meer achtergrondinformatie dan is het onmogelijk om realistische prijsindicatie te maken. Hier in onderscheiden we ons t.o.v. andere bureaus.
Wil je in grote lijnen een indicatie hebben van een mogelijk advertentiebudget en de bijbehorende investering in onze diensten? Vraag dan (vrijblijvend) een gratis consult aan. We verdiepen ons dan in je bedrijf, branche en doelen. Vervolgens kunnen we al snel een richtlijn qua investering noemen.
Het grote voordeel van Google Ads uitbesteden, is dat we snel kunnen starten en direct resultaat kunnen zien in de 1e maanden. Met SEO uitbesteden heb je bijvoorbeeld een wat langere aanlooptijd nodig. Aan de hand van de data die we verzamelen kunnen we de campagnes vervolgens nog beter inrichten, zodat het resultaat verder toeneemt.
Bij een aanvraag voor een gratis consult ontvang je van ons waardevolle inzichten over je huidige campagne of wat je mag verwachten van een nieuwe campagne. Je ontvangt ook een inzicht in het effect van korte en lange termijn strategieën. Tot slot ontvang je handige quick wins.
Wij werken met een maandelijks opzegbaar contract voor online marketing uitbesteden. Dus je ziet niet vast aan een jaarcontract. Het liefst gaan we een lange termijn relatie aan, maar allereerst is het belangrijk dat we elkaar goed leren kennen en resultaat boeken.
Met een maandelijks opzegbaar contract is een proefperiode niet noodzakelijk. Wil je de samenwerken stopzetten, dan kan dit direct. We staan open om een ‘pilot’ samenwerking aan te gaan. Vraag dan een gratis consult aan.
Google Ads uitbesteden bij een ervaren SEA bureau? Profiteer van 7+ jaar bewezen SEA resultaat in e-commerce, B2B & B2C.