
+60% stijging in conversieratio & toename conversiewaarde door grootschalige big data analyse
Goed vindbaar zijn in Google en daardoor meer omzet genereren. Dat is het plan van elke welwillende ondernemer. Met een SEO scan kun je haarfijn de vinger op de zere plek leggen. Waar liggen verbeterpunten en waar liggen kansen voor jouw website?
Je hebt je vast al een beetje verdiept in de SEO wereld. Search Engine Optimization (zoekmachine optimalisatie) is van cruciaal belang voor het succes van je website. Wil je hoog ranken in Google, zorg er dan voor dat de SEO autoriteit, techniek en content optimaal is.
Maar waar begin je en hoe weet je wát je precies aan moet pakken? Daar hebben wij een SEO check voor in het leven geroepen. Onze SEO scan laat je duidelijk zien waar je kunt groeien met je website en waar verbeterpunten liggen. Wij kijken tijdens het uitvoeren van de Google SEO test naar de volgende onderwerpen:
Waar staat jouw website op dit moment en waar kun je naar toe gaan in de toekomst. Deze vragen staan centraal tijdens de SEO scan. Wij zijn expert op het gebied van SEO en helpen je graag verder met de groei van je website. Omdat SEO een vak apart is, biedt onze gratis SEO check veel kansen. Voor je website. Voor jou als ondernemer.
Het zou een beetje een treurig verhaal zijn: steeds maar kansen mislopen, omdat je eenvoudigweg geen aandacht aan de zoekmachine optimalisatie van je website hebt besteed. Gelukkig ben jij een ondernemer die van aanpakken houdt – anders was je niet op deze pagina belandt. Door een SEO scan website uit te laten voeren door ons team van specialisten, weet je straks exact welke onderdelen aangepakt moeten worden.
Voor zowel B2B als voor B2C is het enorm belangrijk om SEO op te pakken. Zowel bedrijven als particulieren klikken namelijk op de best scorende websites in Google. Zorg er daarom voor dat jouw product of dienst hoog scoort in Google. Door een Google SEO test uit te laten voeren.
Zeker omdat concurrenten concurrenten blijven, is het belangrijk om je koppie erbij te houden. Met een instelling van ‘volgens mij zit het wel OK met mijn website’ kom je niet ver. Juist door zeker te zijn van de huidige status van je website, kun je de concurrenten voor blijven. En dát is precies wat je wilt.
Onze SEO scan bestaat uit deze 2 onderdelen:
Ontdek hoe de SEO van je website ervoor staat, met de SEO check. Profiteer van 7+ jaar bewezen resultaat in e-commerce, B2B & B2C.
Door als B2B of B2C bedrijf een SEO scan bij ons aan te vragen, weet jij straks bijvoorbeeld hoe je content er voor staat en of je wel de juiste zoekwoorden voor de juiste pagina’s gebruikt. Vraag een gratis SEO scan aan, dan worden de volgende vragen helder:
Na het uitvoeren van de SEO scan website, sturen we de resultaten in een mooi en overzichtelijk rapport naar je op. De bevindingen van de gratis SEO check lichten we verder toe tijdens het gratis consult.
Lees hier meer over SEO uitbesteden of over wat een SEO specialist precies doet.
Ontdek hoe de SEO van je website ervoor staat, met de SEO check. Profiteer van 7+ jaar bewezen resultaat in e-commerce, B2B & B2C.
SEO is onder te verdelen in 3 pijlers:
Tijdens de SEO scan website kijken onze SEO specialisten naar deze 3 pijlers. Hoe staat jouw website ervoor en waar liggen er nog verbeterpunten?
We noemden het net al even: autoriteit. Met onze SEO scan kijken wij ook naar de autoriteit van je website. Wat dit precies inhoudt? Je moet het zo zien: hoe meer externe, betrouwbare websites naar jouw website linken, hoe sterker de autoriteit van je website wordt. Hoe hoger de autoriteit, hoe meer Google je website vertrouwt. Dit draagt bij aan het behalen van hogere posities in de zoekresultaten van Google.
Wij kijken tijdens de SEO scan naar hoe jouw website qua autoriteit ervoor staat en hoe je dit verder op zou kunnen pakken.
De technische on-page elementen zijn belangrijk voor de gebruikerservaring van klanten én voor de toegankelijkheid van de Google bot.
Wij checken tijdens de gratis SEO analyse of de website snel laadt – zowel voor de desktop variant als voor de mobiele variant – en of de website toegankelijk is voor de Google crawler.
Stel: er mist een goede interne linkstructuur, dan kan het zomaar zo zijn dat niet alle pagina’s gevonden worden door de crawler van Google. Heel spijtig, want zo kun je natuurlijk niet ranken met deze pagina. Wij geven advies over de interne linkstructuur naar aanleiding van onze bevindingen van de SEO scan. Zo weet je straks zeker of al je moeite voor die ene pagina niet voor niets is geweest.
Wil je weten hoe je zelf ook inzichten kunt krijgen in de SEO techniek, lees dan onze Google Search Console gids. Via deze tool krijg je heldere inzichten in kansen en eventuele webfouten.
Één van de meest bekende onderdelen voor online ondernemers: de content. Steeds meer en meer beseffen we dat content op een webpagina echt zo gek nog niet is. Sterker nog, dat het meer effect heeft dan je op het eerste opzicht zou denken.
Niet voor niets controleren we de content tijdens de SEO scan website. Is de huidige content goed genoeg of mag het wel wat uitgebreider? We zullen naar deze content onderdelen kijken tijdens de SEO check Google:
Nadat je de resultaten van de Google SEO test hebt ontvangen, kun je natuurlijk zelf beslissen wat je ermee doet. Wij raden je altijd aan om te kiezen voor online marketing uitbesteden. Scoor je bijvoorbeeld op content mager, dan kun je specifiek kiezen voor SEO teksten laten schrijven door onze tekstschrijvers.
Ontdek hoe de SEO van je website ervoor staat, met de SEO check. Profiteer van 7+ jaar bewezen resultaat in e-commerce, B2B & B2C.
Krijg helder hoe je website er nu voor staat. Ontdek de nieuwe kansen voor je website. Pak eventuele webfouten zo snel mogelijk aan. Nadat de SEO scan website is uitgevoerd, kun je deze taken doelgericht uitvoeren. Mits je de juiste kennis en ervaring hiermee hebt.
Een gratis SEO check is een goed startpunt, maar het is niet voldoende om je website Google-vriendelijk te houden. Google verandert continue en om de SEO taken juist uit te voeren, is de nodige tijd, ervaring en kennis nodig. Gelukkig blijven wij altijd op de hoogte van de Google updates en zijn we al jaren specialist in het SEO vak.
Wij zijn expert op het gebied van SEO. Wil je tijd besparen, kosten besparen én zeker weten dat de aandachtspunten van de Google SEO test juist worden uitgevoerd? Schakel dan onze SEO specialisten in.