Kom werken bij een ‘klein’ online marketingbureau waar je je ontwikkelt, begeleiding krijgt van ervaren online marketeers en resultaatgericht te werk gaat.
Groei in kennis en neem de verantwoordelijkheid om impact te realiseren voor onze klanten.
Kom werken bij een ‘klein’ online marketingbureau waar je je ontwikkelt, begeleiding krijgt van ervaren online marketeers en resultaatgericht te werk gaat.
Groei in kennis en neem de verantwoordelijkheid om impact te realiseren voor onze klanten.
Heb je 0.0% ervaring of draai je al 1 á 2 jaar mee in de marketing-wereld? Wij heten je hoe dan ook graag welkom als collega. Met een flink portie enthousiasme en ervaring leiden we jou intern op tot een echte SEO specialist.
Bovenstaande punten zijn puur een richtlijn. Voldoe je niet aan alle punten, maar heb je wel interesse? Dan willen we graag kennismaken.
In ons 9 jarig bestaan hebben wij een zeer gevarieerd klantenbestand opgebouwd, zowel nationaal als internationaal. Van werken voor grote corporates (zoals KPMG) tot internationale e-commerce bedrijven of middelgrote B2B bedrijven.
Je kunt zeggen dat we dus vaak in andermans schoenen staan. Of dat nu de leren loafers zijn van een accountant of de sneakers van één van onze e-commerce klanten… In de voormalige Bussumse galerie de 7de Hemel zal jij tussen stillevens, kleurrijke panelen en enthousiaste collega’s de vindbaarheid van onze klanten naar een hoger niveau tillen.
Een gemiddelde dag als junior SEO specialist…
Je komt binnen in de voormalige Bussumse galerie de 7de Hemel. Vol frisse moed begin je met een kop koffie of thee. Als collega’s beginnen we de dag altijd samen. Dus ook nu schuif je aan bij de dagstart. Welke klant staat op de planning en welke taak heeft prioriteit? Elke dag zal er anders uitzien. De SEO wereld is breed en divers. Ga je vandaag nieuwe content creëren, onpage optimalisatie uitvoeren of juist met een technische analyse aan de slag? Na de nodige instructies plof je neer achter je bureau. Tijd om de klant hoger te laten scoren in Google. Want dát maakt het SEO-werk zo leuk.
Pauze…
Met een volle maag pak je de planning er weer bij. Vanmiddag ga je samen met één van je collega’s een aantal van onze klanten bespreken. Wat zijn online kansen voor de klant? Wat zijn de resultaten van de afgelopen maand? In welke taak zou je meer willen groeien? Na het overleg ga je met de nieuwe input aan de slag.
Is er tijd over? Een collega heeft gisteren een nieuwe ontwikkeling omtrent Google in de mail gedeeld. Je leest het artikel en besluit om voor volgende week alvast tijd in te plannen, zodat je de theorie kan verbinden met de praktijk.