De wedstrijd: veel bezoekers of relevante bezoekers?

Converteert jouw betaalde online campagne niet of heb je inmiddels 2-3 online adverteren specialisten versleten en ben je op zoek naar een converterende online campagne die wel pro actief geoptimaliseerd wordt?

Wij geloven in de kracht van online adverteren. Of het nu gaat om een Google Adwords campagne of een Facebook campagne gericht op specifieke demografische factoren: online adverteren werkt, mits de boodschap van de advertentie aansluit aan de informatiebehoefte van de doelgroep. En juist daar zien wij het geregeld mis gaan.

Zoekwoorden kunnen zelf niet drukken op een bestelknop of een contactformulier invullen. Uiteindelijk is het de doelgroep die de keuze maakt voor een bepaalde dienst of product. Onze klantgeoriënteerde aanpak zorgt ervoor dat jouw advertenties niet alleen worden gevonden door de juiste doelgroep, maar ook tevens een oplossing bieden op de zoekvraag. Dit betekent dat onze aanpak niet puur gericht is op het zo snel mogelijk in elkaar rammelen van een online campagne, maar altijd op meer omzet uit SEA (Search Engine Advertising) oftewel zoekmachine adverteren.

Behaal meer omzet uit zoekmachine adverteren met de volgende kanalen:

Zoekmachine adverteren: SEE – THINK – DO – CARE model

Bedien je een kleine geografische doelgroep of verkoop je niche producten? Geen probleem. Het in kaart brengen van de doelgroep is complex, maar wij zoeken de antwoorden. We zullen de gewoonten van de doelgroep definiëren om te onderzoeken hoe de wisselwerking is tussen de doelgroep en bedrijven vergelijkbaar met jouw bedrijf. Om de ontdekkingsreis van een bedrijf met de doelgroep te structureren, maken wij gebruik van het SEE – THINK – DO – CARE model van Google.

Online adverteren met doelgerichte online marketing - Search Signals

Geïntegreerde aanpak = structuur & resultaat

Met behulp van het SEE – THINK – DO – CARE model is het vrij eenvoudig om de verschillende wensen van de doelgroep in kaart te brengen en hier specifieke online campagnes voor te maken. Als we bekend zijn met de veelvoorkomende vragen/problemen tijdens deze verschillende fasen dan is het mogelijk om deze intenties te targeten met oplossingen. In andere woorden, zo is het mogelijk om de doelgroep specifieker te targeten. Relevante campagnes = meer omzet.

Search Signals online adverteren - doelgericht

Naast een relevante geïntegreerde online strategie is het ook mogelijk om per kanaal een specifieke boodschap op te stellen. Zo weet je zeker dat je doelgroep altijd voorziet van een relevante boodschap. Houd je van een gestructureerde werkwijze? Dan zijn we een goede match!