Naast onze diensten om hoger te scoren in Google en online te adverteren bieden wij ook diensten aan op het gebied van Google Analytics en conversie optimalisatie. Deze twee vakgebieden gaan hand in hand. Zonder Google Analytics kan je niet aan conversie optimalisatie doen. En zonder conversie optimalisatie benut je Google Analytics niet tot het volledige potentieel.

Web Analytics: onze aanpak

Met behulp van analytics kunnen wij onze klanten voorzien van een duidelijk beeld van hun klanten, leads en sales. Ons team haalt het maximale potentieel uit Analytics (bij voorkeur Google Analytics) als medium voor het identificeren van klantgedrag. En het bepalen van de meest waardevolle kanalen voor uw website. Om het maximale uit Analytics te halen hebben wij vier kernpunten die onze aanpak het beste omschrijven:

  1. Het bepalen van het gedrag van de bezoekers en de kanalen die gebruikt worden
  2. Het uitzetten van de juiste strategie aan de hand van klantgedrag
  3. Het bepalen van de juiste KPI’s om het optimale resultaat te behalen
  4. Het verkrijgen van inzichten op basis van data dat leidt tot meetbare en haalbare resultaten

Wij werken graag nauw met onze klanten samen om tot het beste resultaat te komen. Jouw bedrijfsstrategieën en doelstellingen zijn belangrijk om de online doelstellingen te bepalen.