
Relevante propositie, verdieping doelgroep & big data analyse zorgt voor stijging in conversies.
In de wereld van SEO is kennis macht. Wanneer kennis over websites optimaliseren ontbreekt kunnen bezoekersaantallen dalen en kun je onderaan de SERP pagina van Google bungelen. Of in het ergste geval: pas voorkomen op de 5de pagina of lager. Voorkom zichtbare onwetendheid over SEO op je website en schakel een full service bureau in.
Websiteoptimalisatie is een specialistisch en multidisciplinair vakgebied waarin de ene ontwikkeling de andere opvolgt. Een vakgebied dat het beste in handen is bij een extern bureau. Wij zijn jouw springplank naar een goed geoptimaliseerde website. Ga je met ons in zee, dan kun je uitgaan van:
Soms lijkt het wel alsof je altijd achter de feiten aanloopt als het gaat om SEO. Een website optimaliseren is nu eenmaal geen gesneden koek. Wanneer je denkt dat je het allemaal onder controle hebt, verandert Google iets waardoor jij je strategie weer moet aanpassen. Denk aan online marketing uitbesteden. Wij houden nieuwe ontwikkelingen en eisen met argusogen in de gaten en zorgen ervoor dat jouw online aanpak er één wordt waarmee jij je concurrenten altijd een stapje voor bent.
Je website laten optimaliseren door onze experts? Profiteer van 8+ jaar bewezen online marketing resultaat in e-commerce, B2B & B2C.
Ben jij ook klaar voor een stap in de goede richting? Wij verhogen je rendement door je website te optimaliseren. SEO is hierbij een onmiskenbaar element waarbij we ons zullen richten op de drie belangrijke SEO Pijlers -> Autoriteit, techniek en content.
Techniek bij SEO is als de fundering van een huis. Het vormt de basis voor een veilige omgeving waar mensen de juiste informatie kunnen vinden. Focus je op de technische staat van de website en zorg dat onderstaande punten op orde zijn:
Tip: Wanneer Google signaleert dat gebruikers niet kunnen vinden wat zij zoeken, zal je pagina direct een paar plaatsen naar beneden zakken in de zoekresultaten. Een manier om de laadtijd van je website te versnellen is door afbeeldingen te verkleinen, door de kwaliteit van afbeeldingen te verlagen, door te verwijzen naar andere webpagina’s in plaats van te redirecten en te kiezen voor een snelle hosting.
Een website zonder content is geen website. Naast techniek is content een belangrijke pijler van SEO. Een website optimaliseren doe je door content te plaatsen die past bij je bedrijf. Dit kan content zijn in de vorm van geschreven tekst, afbeeldingen of video’s.
Een website optimaliseren doe je door content aan te leveren met de juiste informatie. Dit kan een artikel zijn, een stappenplan voor het leasen van een auto uit het buitenland, antwoorden op de meest gestelde vragen of een uitleg over een specifieke term. Houd altijd rekening met de zoekintentie van de bezoeker. Richt je website hier op in en verwerk veel gezochte zoekwoorden in de content.
De autoriteit van je website wordt bepaald door relevante verwijzingen van externe sites en de kwaliteit en relevantie hiervan. Natuurlijk heb je hierbij – net als bij de andere twee SEO pijlers om je website te optimaliseren – zelf een vinger in de pap. Toch wordt het stukje autoriteit als één van de lastigste pijlers gezien. Je hebt namelijk niet altijd in de hand welke website naar je website willen verwijzen.
Je website laten optimaliseren door onze experts? Profiteer van 8+ jaar bewezen online marketing resultaat in e-commerce, B2B & B2C.
Duizel je al bij de gedachte om zelf aan de slag te gaan met SEO om je website te optimaliseren? Geen zorgen. Schuif aan tafel voor een verkennende en vrijblijvende SEO audit. Kom achter de pijnpunten en de onderdelen van je website die verbetering behoeven. Maak je gebruik van onze diensten, dan kun je je in het rijtje scharen van enkele grote B2B en B2C bedrijven die dankzij onze SEO inspanningen bevredigende resultaten hebben behaald. Met gepaste trots kunnen we zeggen, dat we voor zowel B2B en B2C bedrijven SEO maatwerk hebben kunnen leveren met een bevredigend resultaat.