Ook als notariskantoor wil je online opvallen. Je weet inmiddels – en anders na het lezen van dit onderzoek – dat een juiste online marketing strategie essentieel is om meer klanten op je website te krijgen. Meer klanten is namelijk meer omzet. Maar hoe werkt dit in de praktijk?

Werkzaam bij een notariskantoor? Dan is dit onderzoek voor jou…

Speciaal voor de notarisbranche zijn we op onderzoek uitgegaan. Wij zijn er namelijk van overtuigd dat er ontzettend veel kansen in deze branche liggen, maar dat deze helaas te vaak niet benut worden. Kijk mee over de schouders van de top 30 grootste notariskantoren en ontdek hoe zij online scoren.

Staat je notariskantoor in de top 30? Gefeliciteerd. Toch betekent dit niet dat je huidige online marketing strategie per definitie voor groei zorgt. Wellicht herken je dit en weet je niet zo goed wat je met de gestagneerde groei aan moet.

Tijdens ons onderzoek zullen we de online kansen van een aantal top 30 notariskantoren analyseren. Meer dan interessant dus om dit onderzoek eens rustig door te lezen.

Liever het gehele artikel in PDF formaat in je e-mail ontvangen?

Werkt online marketing voor notariskantoren?

Wij houden van duidelijkheid creëren, daarom geven we direct antwoord: ja, online marketing werkt voor notariskantoren. Natuurlijk is dit voor een online marketing bureau geen onafhankelijk antwoord. Daarom laten we in dit onderzoek stap voor stap zien wat voor effect een Google-vriendelijke website heeft.

Online marketing werkt absoluut voor notariskantoren. Wellicht weet je dat sterke content met de juiste zoekwoorden belangrijk is. Zo voorzie je bezoekers van de juiste informatie en kan de robot van Google goed begrijpen waar de pagina’s over gaan. Deze online marketing pijlers voor SEO (zoekmachine optimalisatie) en SEA (Google Ads) werken juist ook voor notariskantoren:

  1. Google-vriendelijke content (SEO)
  2. Technisch geoptimaliseerde website (SEO)
  3. Hoge website autoriteit (SEO)
  4. Geoptimaliseerde Google advertenties (SEA)
  5. Lokale online vindbaarheid (SEO & SEA)

Wij zijn online marketing specialisten in zowel de B2B als de B2C branche. Een samenwerking met Search Signals levert deze voordelen voor je notariskantoor op:

Pluspunt   Meer groei en minder frustraties

Pluspunt   Meer online conversies

Pluspunt   7+ jaar vakkennis en ervaring

Pluspunt   Geoptimaliseerde en Google-vriendelijke website

Pluspunt   Pakkende en efficiënte advertenties

Veelgebruikte zoekwoorden in de notarisbranche

Net las je al heel kort iets over zoekwoorden. Google zelf en andere handige tools geven een duidelijk beeld van deze online kansen. De notarisbranche is een specifiek vakgebied waar buitenstaanders niet veel kaas van hebben gegeten. Dat is een absolute gouden kans om veel content te creëren en – wanneer je het juist aanpakt – hoog te scoren in Google met verschillende pagina’s. We geven een kort voorbeeld om dit toe te lichten:

 

Op het zoekwoord ‘testament opstellen kosten’ wordt 480x per maand gezocht. Dat betekent dat deze doelgroep op zoek is naar meer informatie over de kosten. Als notariskantoor kun je hier op inspelen door content te schrijven voor het onderwerp ‘testament opstellen kosten’.

Door naar het maandelijkse zoekvolume te kijken, kun je zien hoeveel behoefte er aan informatie is. In tools als SEMrush, Ahrefs of Google Ads zoekwoordplanner kun je het zoekvolume achterhalen. Als voorbeeld laten we 10 belangrijke zoekwoorden binnen de notarisbranche + het maandelijkse zoekvolume zien:

Het bovenstaande maandelijkse zoekvolume houdt in dat er per maand bijvoorbeeld 14.800x op ‘notaris’ wordt gezocht in Google. De zoekopdrachten per maand laten zien dat er veel naar notaris algemeen wordt gezocht, maar ook naar diensten of notaris + locatie. Zorg ervoor dat je op diverse type zoekwoorden zichtbaar bent. Zo is er meer kans dat bezoekers via de goed scorende pagina’s op jouw website terecht komen. Door goed zoekwoordonderzoek te doen, weet je welke zoekwoorden je voor welke pagina kunt gebruiken en waar veel op gezocht wordt.

Top 30 notariskantoren NL: hoe scoren zij?

Hoe zit het eigenlijk bij de top 30 grootste notariskantoren in Nederland? Misschien ben je uit nieuwsgierigheid direct door gescrold naar dit hoofdstuk. We geven je geen ongelijk. (tip: lees straks wel het gehele onderzoek, zo zie je belangrijke inzichten niet over het hoofd).

Advocatie.nl heeft de top 30 grootste notariskantoren van Nederland (2020) op een rijtje gezet. Deze notariskantoren hebben wij uitgebreid geanalyseerd. Dit leverde interessante inzichten op.

In onderstaande tabellen vind je de inzichten. Onder de tabellen leggen we de belangrijke termen uit.

Bron: Majestic (oktober 2020)

Belangrijke termen

  • Traffic Score NL (verkeer)

De tool die hiervoor gebruikt is, geeft een indicatie van het maandelijkse zoekverkeer weer in Nederland. Zo kun je duidelijk zien hoe vaak er maandelijks op deze organische zoekresultaten (SEO) is gezocht.

  • % merknaam zoekwoorden

‘Online marketing bureau Search Signals’ is een merknaam zoekwoord. We geven hier het percentage weer hoe vaak een zoekwoord gekoppeld is aan de merknaam.

  • % niet-merknaam zoekwoorden

Het percentage verkeer dat op zoekwoorden zonder merknaam scoort. Bijvoorbeeld: online marketing bureau.

  • Domeinkracht (trustflow)

Een indicatie van hoe sterk de website (domein) is. 0 = niet autoritair. 100 = heel autoritair.

  • Verwijzende domeinen

Hier kun je zien hoeveel externe websites (domeinen) naar een notariskantoor verwijst.

 

Algeheel notariskantoor: welk kantoor scoort het beste?

In de afbeelding met de traffic score valt op dat een kantoor met louter notarissen veel minder traffic oplevert dan kantoren die advocaten, notarissen en andere juristen in huis hebben. Dat is logisch, aangezien deze laatst genoemde kantoren een bredere doelgroep aantrekken.

Daarom extra interessant om even alleen naar de notariskantoren te kijken. Wat valt op bij de 2 grootste notariskantoren – dus zonder enige andere juridische diensten – en wat zijn onze bevindingen?

 

> Bevinding 1 – Het Notarieel – 5.7K verkeer per maand

  • Scoort goed op: merknaam zoekwoorden + lokaal

Het Notarieel scoort goed op merknaam zoekwoorden en notaris + de locatie waar hun kantoren gevestigd zijn. Ook hebben zij contentpagina’s aangemaakt per locatie. Dus bijvoorbeeld: /notaris/zwolle. Dat zijn positieve kenmerken.

  • Kansen Het Notarieel: niet-merknaam zoekwoorden bieden vele kansen voor Het Notarieel

Bovenstaande afbeelding toont de hoogst scorende niet-merknaam zoekwoorden van Het Notarieel. Er is nauwelijks verkeer (traffic) op niet-merknaam zoekwoorden te bespeuren. Raadzaam is dus om de huidige content voor belangrijke zoekwoorden als ‘notariskantoor’ te verbeteren en meer te focussen op niet-merknaam zoekwoorden. Op deze manier trek je namelijk veel nieuwe bezoekers aan.

  • Extra kans: bovenstaande afbeelding laat de zoekwoorden zien die nét niet in de top 10 ranken. Aangeraden wordt om deze bestaande content te verrijken met de juiste zoekwoorden.

 

> Bevinding 2 – Hermans & Schuttevaer – 4.1K verkeer per maand

Wanneer we Hermans en Schuttevaer onder de loep nemen, dan vallen de volgende punten op:

  • Scoort goed op: merknaam + een aantal niet-merknaam zoekwoorden

Herschut.nl scoort goed op hun merknaam en op een aantal niet-merknaam zoekwoorden. Wanneer we de website bekijken, zien we dat er veel URL’s zijn aangemaakt voor aparte diensten en locaties. Dit biedt vele kansen met een juiste online marketing strategie.

  • Kansen Hermans en Schuttevaer: Hoewel dit notariskantoor redelijk scoort op zowel merknaam zoekwoorden als niet-merknaam zoekwoorden, liggen hier ook de kansen.

De bovenstaande eerste 8 zoekwoorden zorgen voor de meeste traffic. Voor meer online groei is het aan te raden om op meer branche-gerelateerde zoekwoorden te gaan ranken. Zo trek je nieuwe bezoekers aan.

  • Extra kans: Hermans en Schuttevaer is een groot notariskantoor, maar scoort niet heel goed wanneer we naar lokale zoekwoorden kijken. ‘Notaris Utrecht’ heeft een enorm hoog zoekvolume, maar kan nog meer groeien naar een 1e en 2e Het zoekwoord ‘notaris Amsterdam’ (zoekvolume per maand 2900x) wordt geen enkele keer in de content genoemd, terwijl er wel een locatiepagina is aangemaakt. Om lokaal hoger te scoren, raden we aan om zoekwoorden als diensten + locatie ook daadwerkelijk te noemen in te content.

Hermans en Schuttevaer valt ook net buiten de top 10 met onderstaande zoekwoorden. Het verrijken van de tekst met de juiste zoekwoorden biedt een grote kans om hoger te scoren.

Merknaam vs. niet-merknaam zoekwoorden

In de bovenstaande bevindingen vielen termen als ‘merknaam zoekwoorden’ en ‘niet-merknaam zoekwoorden’. Wat houdt dit in en is het een goed teken of een minder goed teken als je op merknaam scoort?

Scoren op merknaam:

Voor een groot kantoor is het appeltje eitje om op merknaam te scoren. Je bent bekend in de wijde omgeving en mensen googelen even snel op je kantoor. Heeft je kantoor veel traffic en scoor je goed op naamsbekendheid, dan is dit zeker een goed teken. Toch is het altijd interessant om op niet-merknaam zoekwoorden te scoren. Zo vergroot je je bereik en kun je meer specifieke bezoekers naar je website toetrekken. Dit leidt tot meer kwalitatieve leads.

Voorbeeld: Als voorbeeld hebben we de merknaam en niet- merknaam zoekwoorden van DKT notarissen erbij gepakt. Met een traffic van 2.1K per maand scoren zij – zoals te zien in bovenstaande afbeelding – met 1.5K zoekwoorden op merknaam. Dat is 73.7%.

Scoren op niet-merknaam:

Heb je relatief weinig traffic – tussen de 1K en 5K – dan is hoog scoren op naamsbekendheid dubieus. Enerzijds weten bekende bezoekers je toch te vinden – via offline marketing of bekende bezoekers. Maar wil je nieuwe klanten aantrekken, dan is het raadzaam om je focus óók te leggen op niet-merknaam zoekwoorden. Ook hiermee vergroot je je bereik en trek je meer interessante leads aan.

 

> Bevinding 3 – Hartman LMH – 25e positie top 30 – 89.3% merknaam zoekwoorden

Hartman LMH neemt de 25e plek in van de 30 grootste notariskantoren. De traffic van 1.2K per maand is grotendeels te verklaren als we kijken naar de merknaam zoekwoorden. Zij scoren met 89.3% op merknaam zoekwoorden.

Dat betekent dat Hartman LMH veel kansen heeft om meer nieuwe bezoekers naar de website te halen. Eenvoudigweg door veel en regelmatig nieuwe content te creëren met de juiste niet-merknaam zoekwoorden.

In de bovenstaande afbeelding zie je de 10 best scorende zoekwoorden van Hartman LMH notarissen. De meest bezochte zoekwoorden (zie traffic %) bevatten geen commerciële of vakgerelateerde zoekwoorden.

 

> Gratis Consult

 

Domeinkracht en verwijzende domeinen

In het tabel staan termen als ‘domeinkracht’ en ‘verwijzende domeinen’. Deze termen hebben veel invloed op hoe hoog Google je website plaatst in de rankings. Heb je veel betrouwbare websites die verwijzen naar jouw website, dan stijgt je domeinkracht (trustflow). Hoe meer betrouwbare verwijzingen, hoe sterker je website wordt.

Wanneer is een verwijzing waardevol?

  • Een verwijzing is betrouwbaar wanneer het relevant is. Wordt er vanaf een webshop voor kleding naar je notariskantoor verwezen, dan is dat niet relevant en daalt de domeinkracht.
  • Een verwijzing is waardevol wanneer een relevante website met hoge domeinkracht naar je website verwijst. Jouw domeinkracht stijgt daardoor ook.

Hoe meer verwijzende domeinen met een hoge domeinkracht naar jou linken, hoe hoger de domeinkracht van je eigen website wordt. Google ziet dit als een signaal dat je een autoriteit op dit vlak bent. De kans is zeer groot dat dit positieve invloeden heeft op de posities van de zoekwoorden in Google.nl.

 

> Bevinding 4 –  Actus notarissen – 10e positie top 30 – 80.2% merknaam zoekwoorden

In de tool is te zien dat Actus Notarissen een redelijke trustflow heeft, 44 van de 100. Toch is dit nog geen voldoende. Door de autoriteit te verhogen en nieuwe sterke externe verwijzingen te blijven vergaren, kan Actus Notarissen blijven groeien.

De domeinkracht heeft invloed op hoe hoog zoekwoorden gaan scoren. Dit notariskantoor scoort met 80.2% op merknaam zoekwoorden. Door meer op niet-merknaam zoekwoorden te gaan scoren en ook nog eens de domeinkracht te verhogen, is er grote kans dat Actus Notarissen sneller en hoger gaat scoren.

Hoe wordt een notariskantoor lokaal goed zichtbaar?

Lokaal gevonden willen worden is bij uitstek voor notariskantoren interessant. Potentiële klanten gaan logischerwijs liever langs bij een notariskantoor in de buurt, dan ergens 50 km verderop.

Lokaal zichtbaar zijn kan verschillende voordelen opleveren:

  1. Minder concurrentie dan algemene zoekresultaten = lokaal scoren gaat sneller dan op landelijk niveau
  2. Lokaal scoren levert meer naamsbekendheid op
  3. Google Mijn Bedrijf is eenvoudig aan te maken
  4. Dienst + plaatsnaam levert veel contentkansen op

Google Mijn Bedrijf optimaliseren

Wil je lokaal goed vindbaar zijn, dan is het instellen van Google Mijn Bedrijf de minst ingewikkelde stap. Je logt in op Google Mijn Bedrijf en vervolgens vul je alle gegevens correct in.

Googelt iemand op jouw bedrijf, dan verschijnt aan de rechterkant jouw Google Mijn Bedrijf profiel. Als voorbeeld nemen we Search Signals zelf.

Wanneer een potentiële klant op dienst + plaatsnaam zoekt, dan verschijnt jouw bedrijf binnen de Google Maps (local) Pack

Google Mijn Bedrijf is heel eenvoudig ingesteld en het verhoogt de online plaatselijke zichtbaarheid enorm.

Als notariskantoor heb je vestigingen in één of meerdere regio’s. Google gebruikt de locatie van de potentiële bezoeker om alleen de notariskantoren in zijn omgeving te laten zien. Het is daarom verstandig om én Google Mijn Bedrijf te optimaliseren én content te creëren voor dienst + plaatsnaam.

Als je in Amersfoort woont, zoek je natuurlijk geen notariskantoor in Nijmegen. Om een helder beeld te geven, laten we zoekresultaten van beide plaatsen zien.

> Zoekresultaten Amersfoort:

> Zoekresultaten Nijmegen:

Zoekwoord + plaatsnaam

Het tipje van de sluier is al opgelicht. Zoekwoord + plaatsnaam, dat is één manier om lokaal meer zichtbaar te zijn. Dat dit effect heeft, blijkt maar weer wanneer je naar onderstaande afbeelding kijkt. Hoge zoekvolumes zijn te zien. Let wel op dat in dit voorbeeld nu grote steden meegenomen zijn. In kleinere plaatsjes zal het zoekvolume lager liggen, maar alsnog kansrijk.

Je kunt allerlei combinaties verzinnen. Branche + plaatsnaam, dienst + plaatsnaam, etc. Belangrijk is dat je content creëert voor zoekwoorden met zoekvolume.

Hoe scoort de top 30 lokaal?

Nu de hamvraag. Is de top 30 notariskantoren lokaal goed zichtbaar? Dat een notariskantoor in de top 30 staat, zegt vooral veel over de grote van het kantoor. De kwaliteit van de website en content niet meegenomen in deze lijst.

Het verschilt dus erg per notariskantoor hoe zij lokaal ranken. Als voorbeeld hebben we 2 notariskantoren ertussenuit gepakt: VBC notarissen en VPVA notarissen.

 

Bevinding 5 – VBC Notarissen – positie 8

Locaties: Amersfoort en Amsterdam

Wanneer we op ‘Amsterdam’ filteren binnen de rankende zoekwoorden van dit notariskantoor, dan valt het op dat zij op zoekwoorden in Amsterdam nauwelijks ranken. Op de eerste 2 zoekwoorden zit wat traffic.

Wanneer je ‘notariskantoor’ intypt als je in omgeving Amersfoort bent, dan zie je echter wel VBC notarissen verschijnen in de Google Maps (local) Pack. Maar wanneer we in de tool kijken naar de rankende zoekwoorden van VBC notarissen, dan valt op dat zij op een belangrijk zoekwoord als ‘notaris Amersfoort’ niet in de top 10 scoren.

 

> Bevinding 6 – VPVA (van Putten van Apeldoorn) Notarissen – positie 18

Locaties: Ede, Lunteren, Wageningen

VPVA Notarissen scoort in Ede goed. Zo weten zij de 2e positie te bemachtigen op het zoekwoord ‘notaris Ede’.

Zoals je met deze kleine voorbeelden kunt zien, verschilt het per notariskantoor hoe zij scoren. Zorg ervoor dat jouw notariskantoor wel goed scoort en op die manier meer nieuwe klanten weet aan te trekken.

Google Ads of SEO: waar kan een notariskantoor mee starten?

Je wilt niets liever dan groeien met je notariskantoor. Maar waar start je? Wellicht heb je eens over Google Ads (SEA) nagedacht of wil je juist per sé met zoekmachine optimalisatie (SEO) starten. Wat is beter?

De 3 pijlers van SEO

De organische zoekresultaten – een ander woord voor SEO – zijn altijd onder de advertenties te zien. Het voordeel van SEO is dat je niet voor organische zoekresultaten betaalt en dat je website meer ‘body’ heeft.

  • Content: met de juiste zoekwoorden en geoptimaliseerde content, kunnen je klanten én Google begrijpen waar de tekst over gaat.
  • Techniek: met een snelle ladende website en de juiste technische instellingen, raken je bezoekers en Google tevreden. Is de SEO techniek in orde, dan wordt de pagina automatisch hoger gerankt.
  • Autoriteit (verwijzingen): door externe relevante links te vergaren, stijgt de domeinkracht van je website. Hoe hoger de domeinkracht, hoe meer tevreden Google is.

Lees hier meer over SEO uitbesteden

De 3 bekendste voordelen Google Ads (SEA)

Google advertenties (sea) staan altijd boven de organische zoekresultaten.

  • Snel resultaat: met geoptimaliseerde advertenties creëer je sneller omzet.
  • Specifieke Ads: stel de ads zo in, dat alleen de juiste doelgroep ze te zien krijgt.
  • Specifieke inzichten: je hebt direct en heel specifiek inzicht in de resultaten. Ads kun je hier dus eenvoudig op aanpassen.

Lees hier meer over Google Ads uitbesteden

Online adverteren en zoekmachine optimalisatie hebben beide hun voordelen. SEO en SEA vullen elkaar juist aan, omdat ze niet concurreren.

Het grote verschil tussen SEO en SEA: wanneer een bezoeker op de organische zoekresultaten klikt (SEO), dan betaal je niet. Wanneer iemand op je advertentie klikt, dan betaal je de kosten per klik.

Stijging in (organisch) verkeer: dit levert het mogelijk op

Elke ondernemer wil graag weten wat een investering oplevert. En gelijk heb je. Wij schetsen graag een duidelijk beeld en nemen je daarom mee in onze ROI berekening. Return On Investment.

Meer bezoekers via niet-betaalde zoekresultaten, hoe werkt dat? Staat jouw website op de eerste pagina – de top 10 –, dan maak je al veel meer kans op meer klikken. Maar het is nog belangrijker om een 1e, 2e of 3e positie te bemachtigen op een organisch zoekwoord. Hier klikken de meeste bezoekers op. Extra klikken = extra bezoekers = extra leads = extra klanten. Maar hoeveel?

Voordat we deze belangrijke vraag beantwoorden, eerst de uitleg van de volgende termen:

  • Leads: een bezoeker die contact opneemt met jouw notariskantoor (nog géén daadwerkelijke klant)
  • Conversieratio: het percentage bezoekers dat contact op neemt

> Mogelijke bijdrage aan omzet bij 500, 1000 en 2000 extra bezoekers per maand

Gemiddeld genomen zorgt organische (niet-betaald) verkeer voor een conversieratio van 2%. Dit verschilt natuurlijk per website, maar voor onderstaande berekeningen hanteren wij 2% conversieratio. Bij 500 extra bezoekers per maand levert dit 10 extra leads op, wanneer we uitgaan van deze 2%.

Let op: een lead is nog geen klant. We gaan er in onderstaande berekeningen vanuit dat 1 op 4 leads klant wordt. Dus 25% van de leads wordt klant. 10 leads *0,25 = afgerond 3 nieuwe klanten.

Stel dat een opdracht €1000,- oplevert. Wat is de omzet dan bij 500, 1000 en 2000 extra bezoekers per maand?

Bovenstaande scenario’s geeft een duidelijk beeld wat het verbeteren van de zoekmachine-vriendelijkheid kan opleveren. Wil je meer groei, omzet en tijdsbesparing? Kies voor online marketing uitbesteden. Wij zijn online marketing specialist en zorgen ervoor dat jouw notariskantoor gaat groeien.

Bereik je doelgroep met waardevolle content

Content, content en nog meer content. Één van de meest bekende SEO aspecten. En wellicht een blok aan je been. Want waar moet je over schrijven als notariskantoor zijnde?

Met het See-Think-Do-Care model kun je eenvoudig  de behoeften van je klanten in kaart brengen. Voordat ze een converterende klant worden, doorlopen ze deze 4 fases. Speel in op deze fases door voor elke fase content te creëren.

  • See-fase:

De doelgroep is zich nog niet bewust van een probleem/uitdaging. Het eerste contactmoment vindt in deze fase plaats

  • Think-fase:

De doelgroep ontdekt de behoefte. De doelgroep gaat zich oriënteren door informatie op te zoeken

  • Do-fase:

De doelgroep vergelijkt ook andere partijen en neemt uiteindelijk een beslissing (beslissingsfase). De bezoeker wordt een klant.

  • Care-fase:

De klant blijft een tevreden klant. Nazorg en klantbehoud staat in deze fase centraal.

Zorg ervoor dat je de bezoeker in elke fase van informatie voorziet. En dat ook nog eens per dienst. Dat betekent ontzettend veel nieuwe kansen om op content te gaan scoren in Google.

Zo meet je de resultaten in Google Analytics

Meten is weten. Dat geldt ook zeker wanneer je de online marketing effecten wilt natrekken. Hebben de SEO en SEA activiteiten hun vruchten afgeworpen voor je notariskantoor?

In Google Analytics kun je precies zien welke online kanalen de meeste bezoekers heeft opgeleverd en hoeveel conversies dit op heeft gebracht. Wat kun je zoal meten in Google Analytics (als je het goed instelt):

  • Sessies

Het aantal bezoekers dat op de website terecht komt

  • Bouncepercentage

Hoeveel bezoekers de website direct verlaten zonder enige vorm van interactie

  • Pagina/sessie

Hoeveel verschillende pagina’s een bezoeker heeft bezocht.

  • Gemiddelde sessieduur

De gemiddelde tijd dat bezoekers op de pagina is gebleven

 

Conversies meten

Wanneer je de conversiedoelen in Google Analytics juist hebt ingesteld, kun je precies meten hoeveel bezoekers bijvoorbeeld een contactformulier hebben ingevuld. In onderstaande afbeelding zie je wat voor conversie doelen je bijvoorbeeld kunt instellen in Google Analytics:

Wij laten je notariskantoor hoger ranken in Google!

Een samenwerking met Search Signals geeft je notariskantoor een blijvende boost op. Met ruim 7+ jaar ervaring in online marketing weten wij als geen ander hoe we jouw website hoger kunnen laten ranken.

Online marketing bureau Search Signals inhuren, wat levert dit aan voordelen op?

Pluspunt   Groei, meer leads en minder frustratie voor jouw notariskantoor

Pluspunt   Ruim 7+ jaar expert in de online marketing branche

Pluspunt   All round team van online marketeers, SEO specialisten en SEA specialisten

Pluspunt   Maandelijks een heldere rapportage van de resultaten

Pluspunt   Toegankelijk maandcontract

 

Gratis Consult