Services waarmee we het verschil maken.

Wil je winnen in het nieuwe B2B marketing tijdperk? Dan moet je merk overtuigen op alle touchpoints in de buyer journey. Zo kom je op de radar. En win je in je CRM.

Caitlin
Path
  • Marketing playbook

    Zonder sterk fundament stort je marketingmachine vroeg of laat als een kaartenhuis in elkaar. Ongetwijfeld heb je al een strategie. Met onze frameworks en tools creëren we helderheid over je ICP, waardepropositie, buyer personas en journeys. Zo ontstaat jouw unieke playbook.

  • Demand generation

    95% van jouw doelgroep is niet in de markt voor jouw oplossing. Nu niet. Morgen niet. De kans? Zelf de reden zijn dat ze in de markt komen. En zorgen dat je dan top-of-mind bent. Wij helpen je om relevante content te creëren en gericht te distribueren in de feed van je ideale klant.

  • Lead generation

    Als je doelgroep in de markt is wil je vindbaar zijn in zoekresultaten, overtuigen in je communicatie en relevante leadmagnets aanbieden. Wij maken je vindbaar in onder andere Google en ChatGPT. Adverteren op platforms zoals LinkedIn. En we optimaliseren je website.

  • Data & automation

    De buyer journey van je ideale klant is vaak lang. Van scrollen door de feed naar ‘closed-win’ in je CRM. Daar gaan heel wat touchpoints overheen. Daarom automatiseren we zoveel mogelijk van je marketingsysteem met flows en AI agents. En zetten data om in bruikbare inzichten.

Bokshandschoenen

De ideale balans tussen mens en machine = samen winnen.

In de eerste maand leggen we de fundering voor jouw marketingsysteem. We analyseren je huidige marketing, identificeren quick wins en werken samen je B2B marketing playbook uit. Daarna gaan we samen aan de slag, leren en optimaliseren. Zodra je groei versnelt, helpen we je team om de touwtjes zelf weer in handen te krijgen. Als je geen intern team hebt vervullen wij die rol.

Onze processen worden ondersteund of soms zelfs volledig uitgevoerd door AI agents en automation flows. Want let’s face it. Machines rekenen sneller dan mensen. En vinden repetitieve taken ook nog eens leuker. Hierdoor blijft jouw marketingsysteem efficiënt en kunnen wij onze tijd besteden aan waar wij weer beter in zijn: het verschil maken.

Dit wordt jullie team van dapp’re strijders
  • Strategie
    Bas Klein

    Je best doen, doorzetten en willen winnen. Dat is toch heerlijk? Op basis van deze intrinsieke motivatie zijn de kernwaarden van Search Signals gebouwd. Klinkt heel cool, maar wij ademen dit echt 🙂

    Kennismaken
  • Advertising
    Willianne van Hemert

    Doorpakken en niet wegzakken. Dat zit in de werkwijze van Willianne verweven. Efficiëntieslagen maakt ze graag op het gebied van SEO en SEA, maar ook als chef de planning intern. Zeg je ’to-do-lijstjes’ of ‘workflows’, dan zeg je ‘Willianne’.

    Kennismaken
  • Content & UX
    Caitlin van de Kamer

    In Caitlin’s wereld vormen woorden en beelden een samenspel, waardoor elk project een unieke glans krijgt. Voor haar is het leven een eindeloze school; altijd nieuwsgierig, altijd lerend. Met een scherp oog op de nieuwste snufjes in AI houdt ze de toekomst goed in de gaten.

    Kennismaken
  • SEO
    Reinier Bus

    Reinier is echt de tactische strijder in ons team, elke ochtend dat hij binnenloopt op kantoor is hij super gemotiveerd om resultaten te boeken. Motivatie krijgt hij ook van het supporten van zijn collega’s en het delen van zijn kennis, onder het genot van een tompouce… of twee.

    Kennismaken
  • Data & Automation
    Abdul Kilic

    Winnen is het enige woord in zijn woordenboek. ‘S ochtends vroeg zit hij al achter het scherm met een aantal tabbladen waar je U tegen zegt. Gaat het over techniek? Met zijn achtergrond in web development springt hij zo in het gesprek

    Kennismaken

Klaar om te winnen in het nieuwe B2B marketing tijdperk?

Plan een adviesgesprek