Krijgt je website veel verwijzingen van andere sterke websites? Voor de Quality Raters van Google is […]
Blog
Hoe gebruik je Structured Data om E-A-T te ondersteunen? (4/6)
Het blijft belangrijk om Google te voorzien van kwalitatieve signalen. Laat zien dat er juiste en […]
6 tips om Google E-A-T te verbeteren (3/6)
Google laat er geen gras over groeien: websites moeten van hoge kwaliteit en van toegevoegde waarde […]
Wat kun je leren van de quality raters van Google? (2/6)
Voldoet jouw website aan de richtlijnen van E-A-T? Deze vraag houdt ook de Google Quality Raters […]
Wat is Google E-A-T? En waarom is dit belangrijk voor SEO? (1/6)
De Google E-A-T updates. Een update die je in de zomer van 2018 al door de […]
Creatief schrijven: tips voor schrijven onder tijdsdruk (2/5)
Onverbiddelijk tikt de klok door. Je hebt nog maar twee zinnen op papier staan. Twee steengoede […]
Creatief schrijven: versla je pijnpunten! (1/5)
Creatief schrijven is hét middel om een boodschap over te brengen. Voornamelijk in de marketing. Maar […]
5 tools voor bedrijven om zoekwoorden te vinden!
Iedere website eigenaar wil hoger scoren met zijn of haar website. Om hoog te scoren is […]
JavaScript en SEO: is dit gevaarlijk voor de rankings?
JavaScript brengt leven in de online brouwerij. Interactieve elementen laten elke webpagina shinen en maken interactie […]